donderdag 13 september 2018

Doe Het Dopje Op De Tandpasta


Heel veel mensen ergeren zich aan slingerende tandpastadopjes. Het kost sommigen heel veel moeite om deze er weer op te draaien en het kost anderen heel veel moeite om zich er niet aan te ergeren.

Simpele oplossing
Nu was ik vandaag in de Action en kocht ik de middelste tube en de bovenste. Aquafresh en Colgate. En toen dacht ik hey, dit is makkelijk. De bovenste tube heeft een dopje die aan de tube vastzit dus dat is makkelijk. Zo blijven tube en dopje altijd samen en hoeft het je niet je relatie te kosten.

Pastapomp
De middelste tandpasta is een aparte. Het is een soort pompje. Grappig en luxe. Deze heeft een grote dop die men misschien dan toch sneller weer erop zet. Echter, gebeurt dat niet dan is er ook geen nood aan de man want het tuitje van het pompje bevat een soort kapje. Het blijft dus hygienisch ook al zit de dop er niet op.

Dop erop
Ik gebruik al jaren de onderste prodenttube en ik geef toe bij mij slingeren er soms 5 dopjes rond terwijl er maar 3 tubes zijn. Rarara hoe kan dat. Ook ik maak me er schuldig aan, aan dat niet terugdraaien van het dopje, en daardoor geef ik niet het goede voorbeeld aan mijn kind.

Innovatie of uit de gratie
Lastig is het wel als Prodent je favoriete merk is. Hopelijk bedenkt de Prodentfabriek zich ooit en maken ze dopjes die vastzitten. Het is een alom bekende ergernis en toch doen tandpastamakers er niks aan. Vreemd eigenlijk. Innovatie is toch heel belangrijk? Tot die tijd denk ik dat ik overstap naar Colgate of Aquafresh...

Het staat zo veel netter in de badkamer !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten